امتیاز موضوع:
  • 59 رأی - میانگین امتیازات: 2.81
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اخبــار کارشناسی ارشد و دکــترا (دولتی/آزاد)


پذیرش دوره دکتری بدون آزمون در دانشگاه علم و صنعت
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 94012810858
جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
58-46.jpg

دانشگاه علم و صعنت در آیین نامه ای جزئیات شرایط پذیرش دانشجویان در مقطع دکتری بدون کنکور را تشریح کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دانشگاه علم و صنعت درخواست دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون سال 95-94 را در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (حمایت از استعدادهای درخشان) در رشته‏‌های مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی راه آهن، مهندسی معماری و شهرسازی، مهندسی پیشرفت ،ریاضی، فیزیک و شیمی شده مورد بررسی قرار می‏دهد.

شرایط متقاضیان شرکت در دوره بدون آزمون مقطع دکتری شامل داشتن حداقل معدل 16 در مقطع کارشناسی و حداقل معدل17 در مقطع ارشد(بدون احتساب پایان نامه)،کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت‏های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق آئین‏ نامه،کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون‏ها قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آئین‏نامه دوره دکتری مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)،است. همچنین دانش آموختگان حداکثر تا 2 سال پس از فراغت تحصیل می‏توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برخوردار شوند (دانش آموختگان فروردین ماه سال 1392 به بعد)باشند.

بر اساس این گزارش برای ثبت نام مدارکی همچون گواهی فارغ التحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد به همراه معدل دوره و یا تکمیل فرم های موردنیاز،سایر مدارک مطابق با موارد درخواست ثبت نام متقاضیان در سامانه گلستان، مورد نیاز است و متقاضیان می‏ بایست حداکثر تا تاریخ پایان شهریورماه سال جاری فارغ التحصیل شوند و صرفا می‏توانند در یکی از رشته‏‌های همنام یا متناسب با رشته تحصیلی خود داوطلب شوند.

دانش آموختگان دانشگاه‏ های پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی، غیرانتفاعی، جامع علمی‏کاربردی و پردیس‏های بین‏الملل(خودگردان) دوره‏های مجازی و نیمه حضوری مطابق آئین‏نامه مجاز به ورود به دوره دکتری این دانشگاه نمی ‏باشند.

مبلغ یک میلیون ریال بابت هزینه ثبت‏ نام در نظر گرفته شده که داوطلب به صورت الکترونیکی در مسیر ثبت‏ نام پرداخت می‏‌نماید. هزینه ثبت ‏نام به هیچ عنوان قابل استرداد نمی‌‏باشد.

پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد جهت ورود بدون آزمون در مقطع دکتری مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تایید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

بدیهی است تشکیل پرونده از سوی داوطلب به معنی پذیرش قطعی وی برای انجام مصاحبه نمی‏‌باشد و نتایج پس از ارزیابی و امتیازدهی به فعالیت‏ها و سوابق داوطلبین تعیین و اعلام خواهد شد.

ضمن اینکه متقاضیان ‏باید ثبت ‏نام اولیه خود را تا هفتم اردیبهشت ماه 1394 ، به صورت غیرحضوری از طریق آدرس https://golestan.iust.ac.ir/Forms/Authen...r/main.htm انجام دهند و در صورت بروز هر گونه مشکل در انجام مراحل ثبت‌نام، با پست الکترونیک به نشانی golestan@iust.ac.ir تماس حاصل نمایید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از آیین نامه پذیرش، عناوین رشته ها و گرایش ها می توانند به نشانی اینترنتی دفتر استعداد های درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران به آدرس : GTO.IUST.AC.IR مراجعه نمایند.

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71528
پاسخ


بیش از ۸۷درصد داوطلبان آزمون دکتری کارنامه دریافت کردند
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 94012911063
شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
vahid (6)-26.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اقدام بیش از ۸۷درصد داوطلبان برای دریافت پرینت کارنامه آزمون دوره دکتری خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا گفت:نتایج اولیه آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴به صورت کارنامه تنظیم شده و از ساعت ۲۰چهارشنبه ۲۶فروردین روی سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تا ساعت ۸صبح امروز از تعداد ۱۶۴هزار و ۵۸۷ داوطلب حاضر در جلسه آزمون،۱۴۴هزار داوطلب(۸۷.۵درصد حاضرین) نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارنامه خود اقدام کرده اند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور درمورد زمان و نحوه انتخاب رشته توضیح داد:کلیه داوطلبان ضرورت دارد از روز دوشنبه ۳۱فروردین لغایت پنجشنبه 3 اردیبهشت به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و ضمن دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن و مطالعه اطلاعیه های منتشر شده سازمان سنجش،با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداقل ۵۰رشته محل اقدام نمایند و کدرشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب نموده و در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت آن ها در فرم اینترنتی اقدام نمایند.

توکلی در ادامه گفت:به منظور فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای مجازین به انتخاب رشته،دفترچه راهنمای انتخاب رشته از عصر فردا،یکشنبه ۳۰فروردین روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد،ضمنا تصویر پاسخ نامه و کلید نهایی آزمون از عصر فردا روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71523
پاسخ


آغاز انتخاب رشته دکتری از ساعت 18 امروز
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 94013112683
دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
vahid (6)-26.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ از ساعت ۱۸ امروز، دوشنبه ۳۱ فروردین ماه خبر داد و گفت: این مهلت تا روز پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،با بیان اینکه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۹۴ از عصر روز گذشته روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org قرار گرفته است، افزود:۵۶ هزار و ۷۴۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که این افراد باید از امروز، دوشنبه ۳۱ فروردین ماه تا پنجشنبه ۳ اردیبهشت برای ثبت کدرشته‌های مورد علاقه خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی ادامه داد:داوطلبان مجاز به انتخاب رشته باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش، ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و رعایت تمام ضوابط ، نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته از میان کدرشته‌های مورد علاقه خود اقدام و کدرشته‌های مورد نظر را به ترتیب اولویت علاقه تعیین کرده و از ساعت ۱۸ امروز برای ثبت آنها در فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71523
پاسخ


توزیع کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور از امروز
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 94020100279
سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
01-495.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه و برگ راهنمای آزمون دوره‌های فراگیر ارشد 94 دانشگاه پیام نور از بعدازظهر امروز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این مطلب و با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از روز یکشنبه 21 دی‌ماه آغاز شد و تا روز چهارشنبه 8 بهمن‌ماه ادامه داشت، در مورد آمار ثبت‌نام‌کنندگان اظهار کرد: 80 هزار و 509 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که از این تعداد 38 هزار و 671 نفر زن و 41 هزار و 838 نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: 65 هزار و 961 نفر در گروه علوم انسانی، 3073 نفر در علوم پایه، 7825 نفر در گروه فنی و مهندسی، 938 نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی و 2712 نفر در گروه هنر ثبت‌نام نموده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد زمان توزیع کارت شرکت در این آزمون توضیح داد: کارت شرکت در جلسه و برگه راهنمای آزمون دوره‌های فراگیر ارشد 94 پیام نور از عصر امروز (سه‌شنبه اول اردیبهشت) لغایت پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش قرار داده می‌شود و کلیه ثبت‌نام کنندگان ضرورت دارد در این مدت به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت پرینت کارت، اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه این آزمون در صبح روز جمعه 4 اردیبهشت به صورت تستی برگزار می‌شود، ادامه داد: این آزمون در 101 شهرستان و حوزه امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 دقیقه آغاز شده و درهای ورود به جلسه نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد. لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای آزمون در محل حوزه حاضر شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد ظرفیت پذیرش این آزمون گفت: ظرفیت پذیرش برای 739 رشته محل جمعا 16 هزار و 780 نفر است. همچنین از تعداد 739 رشته محل، 625 رشته محل به شیوه آموزشی پژوهشی با ظرفیت12500 نفر و 114 رشته محل به شیوه الکترونیکی با ظرفیت 4280 نفر دانشجو پذیرش می‌کنند.

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71523
پاسخ

برگزاری آزمون با رقابت 80 هزار داوطلب در روز جمعه

آزمون ارشد فراگیر "نمره منفی" ندارد
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 94020200989
چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
290-1.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از عدم محاسبه نمره منفی برای پاسخ های غلط در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،گفت: کارت شرکت در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت‌ماه بر روی سایت سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org قرار گرفته است و کلیه ثبت نام کنندگان تا روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه می‌توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی درمورد آمار افرادی که نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده‌اند،اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز دوم اردیبهشت ماه از تعداد 80 هزار و 509 داوطلب که در این آزمون ثبت نام کرده اند، تعداد 28 هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت خود اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور صبح روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه در 101 شهرستان برگزار می شود. ظرفیت پذیرش در این دوره حدود 16 هزار و 780 نفر است.

توکلی در پایان تاکید کرد: سئوالات دروس امتحانی هر یک از رشته های امتحانی به صورت تستی چهارگزینه ای است و نمره منفی برای پاسخ های غلط منظور نمی شود و اگر بیش از یک پاسخ به یک سئوال داده شود نمره ای به آن سئوال تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام

کد خبرنگار: 71523
پاسخ


فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری 94
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 94020201021
چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
erfan khoshkhoo-1-39.jpg

مهلت انتخاب رشته کنکور نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 94 فردا پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه پایان می‌یابد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت:از تعداد 164 هزار و 587 داوطلب حاضر در جلسه آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 94 تعداد 56 هزار 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده اند.

وی افزود: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت داشته از ساعت 18 روز دوشنبه 31 فروردین ماه به سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org مراجعه کرده و ضمن دریافت دفترچه انتخاب رشته و مطالعه دقیق آن با رعایت کلیه ضوابط نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته امتحانی اقدام و کدرشته محل‌های امتحانی مربوط را تا پایان روز پنجشنبه 3 اردیبهشت در فرم اینترنتی مربوط درج کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز دوم اردیبهشت، 11هزار و 900 داوطلب نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند و به کلیه داوطلبانی که تا کنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند توصیه می شود که در مهلت باقیمانده برای انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی در پایان درمورد ظرفیت پذیرش این آزمون گفت : ظرفیت پذیرش در آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 94 حدود 12 هزار نفر است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: 71523
پاسخ


امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد پیام نور
» سرویس: دانشگاه و حوزه - صنفي، دانشجويي
کد خبر: 94020301641
پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
1411715949106_Erfan Khoshkhoo-16.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساعت ۲۴امشب، پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه به پایان میرسد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز از تعداد ۸۰هزار و ۵۰۹داوطلب ثبت نام کننده در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور،۴۳هزار و ۳۳۰داوطلب با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: به کلیه داوطلبانی که تا کنون نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام نکرده‌اند توصیه می شود ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تاریخ و نحوه دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و شهرستان محل برگزاری آزمون که هم اکنون روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و در نشریه پیک سنجش تاریخ ۲۴و ۳۱فروردین نیز منتشر شده است تا ساعت ۲۴ امروز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه این آزمون از ساعت ۸:۳۰ فردا، جمعه (چهارم اردیبهشت ماه) برگزار می شود اظهار کرد: درهای حوزه‌های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درها در محل حاضر شوند.

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71523
پاسخ


تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری تا یکشنبه
» سرویس: دانشگاه و حوزه - صنفي، دانشجويي
کد خبر: 94020301638
پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
29-227.jpg

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ تا روز یکشنبه (ششم اردیبهشت ماه) خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: تا ساعت هشت صبح امروز، پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه، از تعداد ۵۶هزار و ۷۴۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز،۲۳هزار و ۶۰۳داوطلب انتخاب رشته کرده‌اند.

وی از تمدید مهلت انتخاب رشته خبر داد و افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تا کنون انتخاب رشته نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته و ثبت کدرشته محل‌ها در فرم اینترنتی انتخاب رشته تا ساعت ۲۴روز یکشنبه ششم اردیبهشت تمدید شد.

وی افزود: لذا داوطلبان مذکور ضرورت دارد بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته که از ساعت ۱۸امروز، پنجشنبه سوم اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org قرار می‌گیرد، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه از امکان ویرایش اطلاعات خبر داد و گفت:همچنین آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که قبلا نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند می‌توانند ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در صورت لزوم نسبت به ویرایش و اصلاح کدرشته محل‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: 71523
پاسخ
سلام از نتایج ارشد خبری نیست؟
پاسخ

سرپرست دانشگاه پیام نور خبرداد

نتایج آزمون فراگیر ارشد اواخر مرداد اعلام می‌شود
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 94020401871
جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
Mohamad Amia (19 of 28).jpg

سرپرست دانشگاه پیام نور درجریان بازدید از روند برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه که صبح امروز برگزار شد، در مورد اعلام نتایج گفت: نتایج این آزمون در اواخر مرداد 1394 انجام می‌شود.

محمدعلی سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با تاکید بر اینکه آزمون با نظم خوبی برگزار شد، اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در پنج گروه آزمایشی فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و علوم پایه برگزار شد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 هزار نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در مورد ظرفیت پذیرش گفت: ظرفیت پذیرش این آزمون حدود 17 هزار نفر است که 12 هزار و 600 نفر به شیوه آموزشی و پژوهشی و 4000 نفر به شیوه الکترونیک پذیرفته خواهند شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه این آزمون در 101 و 118 حوزه امتحانی به صورت همزمان برگزارشد، ادامه داد: همه 31 استان کشور میزبان برگزاری این آزمون بوده‌اند.

سرلک در ادامه در مورد زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نتایج این آزمون در اواخر مردادماه اعلام خواهد شد و پذیرفته‌شدگان از ابتدای مهر 94 می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که ظرفیت پذیرش در مقایسه با سال‌های قبل چگونه است، گفت: ظرفیت پذیرش تقریبا شبیه سال گذشته است. ما قصد نداریم در مقاطع ارشد و دکتری بیش از سال‌های قبل دانشجو پذیرش کنیم زیرا ظرفیت‌مان در این مقاطع تکمیل است و داوطلبان چندین برابر ظرفیت ما هستند. ظرفیت پذیرش ما طبق برنامه کیفی، کم است اما برآیند خروجی دانشگاه پیام نور نشان می‌دهند که آزمون‌های این دانشگاه از کیفیت بالایی برخوردار است.

کسب رتبه یک خدمات آموزشی توسط دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به رتبه‌بندی استنادی جهان اسلام اظهار کرد: امسال براساس آخرین رتبه‌بندی استنادی جهان اسلام که زیر نظر وزارت علوم است، دانشگاه پیام نور به مدد آزمون‌های متمرکز، منبع محور بودن، استفاده از فناوری‌های جدید و زیرساخت‌های پیشرفته‌ای که فراهم کرده است، موفق شد رتبه یک کیفیت خدمات آموزشی را در بین دانشگاه‌های کشور به همراه دانشگاه شریف و دانشگاه‌های علوم پزشکی کسب کند. همین‌طور دانشگاه پیام نور موفق شد جزو 10 دانشگاه برتر کشور از نظر پژوهشی باشد و رتبه دهم را از این نظر کسب کرد که این نشان‌دهنده کیفیت بالای آموزش و پژوهش در دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام

کد خبرنگار: 71523
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اخبار کنکور کارشناسی پیوسته(دولتی /آزاد) keiivan 27 11,525 1396/5/19 ، 02:00 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  کانال تلگرامی کنکور ارشد عمران پر از جزوات تخصصی به ویژه زبان تخصصی fateme_mpg_t 4 3,156 1395/10/28 ، 12:40 عصر
آخرین ارسال: fateme_mpg_t
  کتاب سه دقیقه مکث قبل از کنکور ارشد عمران منتشر شد sabzsaze 2 2,527 1395/8/11 ، 12:26 عصر
آخرین ارسال: sabzsaze
  اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد از ساعت 20 امشب/بیش از 65 درصد مجاز شدند keiivan 0 1,845 1394/2/22 ، 05:07 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  اعلام نتایج آزمون های دانشگاه آزاد تلفنی شد keiivan 2 2,286 1394/2/8 ، 02:12 عصر
آخرین ارسال: زینب خوش کلام
  انتشار کلید اولیه سوالات آزمون ارشد 94 از فردا keiivan 0 1,745 1393/11/26 ، 12:57 صبح
آخرین ارسال: keiivan
  پاسخ سوالات آزمون دکتری عمران- سراسری و آزاد m-s1300 0 1,906 1393/11/2 ، 11:54 عصر
آخرین ارسال: m-s1300
  امکان ثبت نام فارغ التحصیلان ممتاز در دوره‌های بدون آزمون ارشد آزاد keiivan 0 1,617 1393/9/25 ، 06:15 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  سوال مهم درباره کنکور ارشد vhdmzh 2 2,697 1393/8/28 ، 01:25 عصر
آخرین ارسال: omid_rch
  زمان اعلام نتایج آزمون ارشد و دکتری آزاد keiivan 0 1,868 1393/6/17 ، 01:29 عصر
آخرین ارسال: keiivan

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان