مهندسی عمران مای سیویل

ایتبس سیف سپ طراحی آموزش

دانلود جزوه

فیلم Etabs Safe

مای سیویل
راهنمایی
[-]
آخرین ارسالی ها
میلگردهای محل بازشو اسانسور فونداسیون
شروع کننده:11civil11 آخرین ارسال توسط:11civil11 پاسخ ها:2 پرسش و پاسخ در مورد Safe مشاهده:66 زمان:1395/11/02
سطح بارگیر ستون
شروع کننده:Hamidcj آخرین ارسال توسط:یوسف ابراهیم پور پاسخ ها:7 پرسش و پاسخ مشاهده:2774 زمان:1395/11/02
ریزش "ساختمان پلاسکو" طراحی غلط و معمای ستون های سالم ساختمان در هنگام تخریب (عجیب)
شروع کننده:فرشاد امن خانی آخرین ارسال توسط:یوسف ابراهیم پور پاسخ ها:3 نکات آموزشی و طراحی مشاهده:1301 زمان:1395/11/02
واجدین شرایط شرکت در آزمون
شروع کننده:REZAF آخرین ارسال توسط:farshidp1 پاسخ ها:6 پرسش و پاسخ(مسائل نظام مهندسی) مشاهده:134 زمان:1395/11/02
کره جنوبی به دنبال ساخت یک قطار هم سرعت صوت است
شروع کننده:keiivan آخرین ارسال توسط:keiivan پاسخ ها:0 کار آفرینی-خلاقیت و نوآوری مشاهده:15 زمان:1395/11/02
اخبــار کارشناسی ارشد و دکــترا (دولتی/آزاد)
شروع کننده:keiivan آخرین ارسال توسط:keiivan پاسخ ها:349 کنکور و ازمون های مختلف.... مشاهده:49266 زمان:1395/11/02
آموزش مدلسازی خرپای دو بعدی در ETABS (مساله استاتیک جانسون)
شروع کننده:mahmoodimr آخرین ارسال توسط:mahmoodimr پاسخ ها:0 آموزش طراحی سازه با Etabs مشاهده:36 زمان:1395/11/02
درخواست پلان واحد مسکونی دوطبقه(کف پارکینگ) 300 متری (13*23)
شروع کننده:reza_sh0 آخرین ارسال توسط:reza_sh0 پاسخ ها:0 نقشه ساختمان با متراژ 201 الی 300 متری مشاهده:24 زمان:1395/11/02
دانلود فیلم آموزش ایتبس Etabs 2015 توسط مهندس علی سینا مباشرزاده
شروع کننده:فرشاد امن خانی آخرین ارسال توسط:abbasjafarinasab پاسخ ها:10 آموزش Etabs به صورت فیلم مشاهده:2274 زمان:1395/11/02
دانلود نرم افزار ایتبس 2016 Etabs با قابلیت های ویژه + کرک
شروع کننده:فرشاد امن خانی آخرین ارسال توسط:علی خیرالهی پاسخ ها:1 دانلود نرم افزار Etabs مشاهده:855 زمان:1395/11/01

آموزش های غیر رایگان و ویژه سایت
/ ویژه*دانلود تمام نشریات عمرانی سازمان معاونت برنامه ریزی و نظارت*ویژه / / آموزش گام به گام طراحی پی های متعارف در سازه ها با استفاده از نرم افزار SAFE v12 / / آرشیو کامل سایت مای سیویل(شامل بیش از 2000 هزار مطلب و آموزش عمرانی)(دانلود یا پست) / / فروش ویژه مجموعه کامل و بی نظیر نرم افزارهای عمرانی شامل جدیدترین نرم افزارهای موجود در دنیا + بی نظیر ترین آموزش های نرم افزاری + آرشیو کل سایت(بیش از دو هزار فایل) / / آموزش طراحی سالن های صنعتی(سوله) با برنامه ی SAP&ETABS و طراحی پی در SAFE / / ویژه دانلود مجموعه 62 قسمتی آموزش نرم افزار sap2000 (فیلم فارسی) ویژه / / فیلم آموزش طراحی یک ساختمان فلزی از اول تا آخر در ایتبس و طراحی پی در سیف(Etabs&Safe) این مجموعه رو از دست ندید / دانلود 33 قسمت فیلم آموزش فارسی AutoCad 2012 3D اتوکد سه بعدی (650 دقیقه فیلم) / / دانلود 35 قسمت فیلم فارسی آموزش اتوکد دو بعدی 2012 توسط استاد آریانی (400دقیقه) / / دانلود 40 قسمت فیلم فارسی آموزش اتوکد 2012 سه بعدی توسط استاد آریانی (7ساعت) /

ارسال موضوع ارسال پاسخ
 
امتیاز موضوع:
  • 14 رأی - میانگین امیتازات: 1.86
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اتو سلکت
1392/05/14 , 04:37 ق.ظ
ارسال: #1
اتو سلکت
اگه بیایم قبل آنالیز وطراحی مقاطع رو انتخاب کنیم بعد Auto select section nulll رو بزنیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟یعنی چ فرقی با Auto selectمیکنه؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1392/05/14 , 06:36 ق.ظ
ارسال: #2
RE: اتو سلکت
سلام میشه بگید این واسه کدوم منوی ایتبسه؟؟؟؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1392/05/14 , 10:33 ق.ظ
ارسال: #3
RE: اتو سلکت
این گزینه توی منوی design که اصلا قبل طراحی استفاده از اون معنی ای نداره.وقتی مقاطع رو انتخاب میکنی واین گزینه رومیزنی یعنی مقاطع رو از Auto select خارج کردی و نمیخوای خود نرم افزار بهینه یابی کنه واسه انتخاب مقاطع
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1392/05/14 , 11:46 ق.ظ
ارسال: #4
RE: اتو سلکت
(1392/05/14 10:33 ق.ظ)saeedmehr نوشته شده توسط:  این گزینه توی منوی design که اصلا قبل طراحی استفاده از اون معنی ای نداره.وقتی مقاطع رو انتخاب میکنی واین گزینه رومیزنی یعنی مقاطع رو از Auto select خارج کردی و نمیخوای خود نرم افزار بهینه یابی کنه واسه انتخاب مقاطع

مهندس درست فرمودند
در واقع با زدن این گزینه ،کار شما دیگر طراحی نیست. بلکه یک مقطع خاص برای سازه را می خواهید کنترل کنید
برای طراحی بهینه در پروژه های فولادی ابتدا بگذارید ایتبس مقطع بهینه را خودش از لیست خودکار پیدا کنه بعد برای اینکه مقاطع را اجرایی و تیپ بندی کنید آنها را از حالت اتوسلکت خارج کنید.
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1392/05/14 , 03:19 ب.ظ
ارسال: #5
RE: اتو سلکت
اینایی ک شما گفتید رو میدونم،ببینید توی کتاب باجی نوشته شده وقتی از دوسیستم مثلا در یک جهت قاب خمشی و در جهت دیگه مهاربندی بعد اینکه سازه رو براساس مثلا قاب خمشی طراحی کردی میای SAVE میکنی بعد دوباره میای ضوابط لرزه ای مهاربندی رو تعریف میکنی و تو آیین نامه هم میگی ک سیستمم مهاربندیه این دفه ،بعد (سوالم اینجاست)گفته برای بار دوم باید از اتو سلکت خارج بشیم بعد تحلیل و طراحی کنیم ،خب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1392/05/14 , 03:44 ب.ظ
ارسال: #6
RE: اتو سلکت
(1392/05/14 03:19 ب.ظ)ساده دل نوشته شده توسط:  اینایی ک شما گفتید رو میدونم،ببینید توی کتاب باجی نوشته شده وقتی از دوسیستم مثلا در یک جهت قاب خمشی و در جهت دیگه مهاربندی بعد اینکه سازه رو براساس مثلا قاب خمشی طراحی کردی میای SAVE میکنی بعد دوباره میای ضوابط لرزه ای مهاربندی رو تعریف میکنی و تو آیین نامه هم میگی ک سیستمم مهاربندیه این دفه ،بعد (سوالم اینجاست)گفته برای بار دوم باید از اتو سلکت خارج بشیم بعد تحلیل و طراحی کنیم ،خب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلیلش اینه که در فایل جدید مقاطع مورد استفاده و انتخابی شما تغییر نکنند چون در عمل شما مقاطع فایل اول رو به عنوان مقاطع اجرایی انتخاب کردید و در فایل دوم فقط مهاربندها رو میخواید کنترل کنید


[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)

[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
(لطفا قبل از استفاده از امکانات انجمن قوانین را مطالعه بفرمایید)
تدریس خصوصی محاسبه سازه های بتنی و فولادی توسط نرم افزار های Safe ، Etabs و SAP و همچنین آموزش معماری سازه توسط نرم افزار Autocad
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1392/05/14 , 07:52 ب.ظ
ارسال: #7
Sad RE: اتو سلکت
(1392/05/14 03:44 ب.ظ)اردلان نوروزی نوشته شده توسط:  
(1392/05/14 03:19 ب.ظ)ساده دل نوشته شده توسط:  اینایی ک شما گفتید رو میدونم،ببینید توی کتاب باجی نوشته شده وقتی از دوسیستم مثلا در یک جهت قاب خمشی و در جهت دیگه مهاربندی بعد اینکه سازه رو براساس مثلا قاب خمشی طراحی کردی میای SAVE میکنی بعد دوباره میای ضوابط لرزه ای مهاربندی رو تعریف میکنی و تو آیین نامه هم میگی ک سیستمم مهاربندیه این دفه ،بعد (سوالم اینجاست)گفته برای بار دوم باید از اتو سلکت خارج بشیم بعد تحلیل و طراحی کنیم ،خب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلیلش اینه که در فایل جدید مقاطع مورد استفاده و انتخابی شما تغییر نکنند چون در عمل شما مقاطع فایل اول رو به عنوان مقاطع اجرایی انتخاب کردید و در فایل دوم فقط مهاربندها رو میخواید کنترل کنید


یعنی برای بار دوم وقتی اتو سلکت رو کنسل کنیم و بعد تحلیل و طراحی کنیم نرم افزار همون مقاطع اول رو نشونمون میده؟؟؟؟ یعنی فقط نشون میده ک آیا مقاطع جوابگو هستند یا نه؟؟؟
خب ما ک برای بار دوم قفل نرم افزار رو باز کردیم و دیگه نشون نمیده ما از چه مقطعی استفاده کردیم ک این بخواد چک کنه برامون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1392/05/16 , 12:51 ب.ظ
ارسال: #8
RE: اتو سلکت
نرم افزار در فایل دوم مقاطع انتخابی و اصلی شما در فایل اول رو میشناسه ! در فایل دوم شما ضوابط رو تعریف و چک میکنی ، حالا به صورت مثال اگه ضریبی برای مهاربندها تغییر کرد باید متوجه بشید که آیا مقاطع انتخابی تون جواب میدن یا خیر


[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)

[URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید)
(لطفا قبل از استفاده از امکانات انجمن قوانین را مطالعه بفرمایید)
تدریس خصوصی محاسبه سازه های بتنی و فولادی توسط نرم افزار های Safe ، Etabs و SAP و همچنین آموزش معماری سازه توسط نرم افزار Autocad
مشاهده وب‌سایت کاربر یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال موضوع ارسال پاسخ


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  اشکال در اتو سلکت radin_1370 4 1,191 1393/07/09 11:15 ب.ظ
آخرین ارسال: sogand

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان