1392/5/14 ، 04:37 صبح
اگه بیایم قبل آنالیز وطراحی مقاطع رو انتخاب کنیم بعد Auto select section nulll رو بزنیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟یعنی چ فرقی با Auto selectمیکنه؟
اتو سلکت
|
1392/5/14 ، 04:37 صبح
اگه بیایم قبل آنالیز وطراحی مقاطع رو انتخاب کنیم بعد Auto select section nulll رو بزنیم چی میشه؟؟؟؟؟؟؟یعنی چ فرقی با Auto selectمیکنه؟
1392/5/14 ، 06:36 صبح
سلام میشه بگید این واسه کدوم منوی ایتبسه؟؟؟؟
1392/5/14 ، 10:33 صبح
این گزینه توی منوی design که اصلا قبل طراحی استفاده از اون معنی ای نداره.وقتی مقاطع رو انتخاب میکنی واین گزینه رومیزنی یعنی مقاطع رو از Auto select خارج کردی و نمیخوای خود نرم افزار بهینه یابی کنه واسه انتخاب مقاطع
1392/5/14 ، 11:46 صبح
(1392/5/14 ، 10:33 صبح)saeedmehr نوشته است: این گزینه توی منوی design که اصلا قبل طراحی استفاده از اون معنی ای نداره.وقتی مقاطع رو انتخاب میکنی واین گزینه رومیزنی یعنی مقاطع رو از Auto select خارج کردی و نمیخوای خود نرم افزار بهینه یابی کنه واسه انتخاب مقاطع مهندس درست فرمودند در واقع با زدن این گزینه ،کار شما دیگر طراحی نیست. بلکه یک مقطع خاص برای سازه را می خواهید کنترل کنید برای طراحی بهینه در پروژه های فولادی ابتدا بگذارید ایتبس مقطع بهینه را خودش از لیست خودکار پیدا کنه بعد برای اینکه مقاطع را اجرایی و تیپ بندی کنید آنها را از حالت اتوسلکت خارج کنید.
1392/5/14 ، 03:19 عصر
اینایی ک شما گفتید رو میدونم،ببینید توی کتاب باجی نوشته شده وقتی از دوسیستم مثلا در یک جهت قاب خمشی و در جهت دیگه مهاربندی بعد اینکه سازه رو براساس مثلا قاب خمشی طراحی کردی میای SAVE میکنی بعد دوباره میای ضوابط لرزه ای مهاربندی رو تعریف میکنی و تو آیین نامه هم میگی ک سیستمم مهاربندیه این دفه ،بعد (سوالم اینجاست)گفته برای بار دوم باید از اتو سلکت خارج بشیم بعد تحلیل و طراحی کنیم ،خب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1392/5/14 ، 03:44 عصر
(1392/5/14 ، 03:19 عصر)ساده دل نوشته است: اینایی ک شما گفتید رو میدونم،ببینید توی کتاب باجی نوشته شده وقتی از دوسیستم مثلا در یک جهت قاب خمشی و در جهت دیگه مهاربندی بعد اینکه سازه رو براساس مثلا قاب خمشی طراحی کردی میای SAVE میکنی بعد دوباره میای ضوابط لرزه ای مهاربندی رو تعریف میکنی و تو آیین نامه هم میگی ک سیستمم مهاربندیه این دفه ،بعد (سوالم اینجاست)گفته برای بار دوم باید از اتو سلکت خارج بشیم بعد تحلیل و طراحی کنیم ،خب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلیلش اینه که در فایل جدید مقاطع مورد استفاده و انتخابی شما تغییر نکنند چون در عمل شما مقاطع فایل اول رو به عنوان مقاطع اجرایی انتخاب کردید و در فایل دوم فقط مهاربندها رو میخواید کنترل کنید برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) [URL=] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) [URL=] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) [URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) (لطفا قبل از استفاده از امکانات انجمن قوانین را مطالعه بفرمایید) تدریس خصوصی محاسبه سازه های بتنی و فولادی توسط نرم افزار های Safe ، Etabs و SAP و همچنین آموزش معماری سازه توسط نرم افزار Autocad (1392/5/14 ، 03:44 عصر)اردلان نوروزی نوشته است:(1392/5/14 ، 03:19 عصر)ساده دل نوشته است: اینایی ک شما گفتید رو میدونم،ببینید توی کتاب باجی نوشته شده وقتی از دوسیستم مثلا در یک جهت قاب خمشی و در جهت دیگه مهاربندی بعد اینکه سازه رو براساس مثلا قاب خمشی طراحی کردی میای SAVE میکنی بعد دوباره میای ضوابط لرزه ای مهاربندی رو تعریف میکنی و تو آیین نامه هم میگی ک سیستمم مهاربندیه این دفه ،بعد (سوالم اینجاست)گفته برای بار دوم باید از اتو سلکت خارج بشیم بعد تحلیل و طراحی کنیم ،خب چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی برای بار دوم وقتی اتو سلکت رو کنسل کنیم و بعد تحلیل و طراحی کنیم نرم افزار همون مقاطع اول رو نشونمون میده؟؟؟؟ یعنی فقط نشون میده ک آیا مقاطع جوابگو هستند یا نه؟؟؟ خب ما ک برای بار دوم قفل نرم افزار رو باز کردیم و دیگه نشون نمیده ما از چه مقطعی استفاده کردیم ک این بخواد چک کنه برامون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1392/5/16 ، 12:51 عصر
نرم افزار در فایل دوم مقاطع انتخابی و اصلی شما در فایل اول رو میشناسه ! در فایل دوم شما ضوابط رو تعریف و چک میکنی ، حالا به صورت مثال اگه ضریبی برای مهاربندها تغییر کرد باید متوجه بشید که آیا مقاطع انتخابی تون جواب میدن یا خیر
برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) [URL=] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) [URL=] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) [URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) (لطفا قبل از استفاده از امکانات انجمن قوانین را مطالعه بفرمایید) تدریس خصوصی محاسبه سازه های بتنی و فولادی توسط نرم افزار های Safe ، Etabs و SAP و همچنین آموزش معماری سازه توسط نرم افزار Autocad |
|
موضوعات مرتبط با این موضوع... | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
اشکال در اتو سلکت | radin_1370 | 4 | 2,246 |
1393/7/9 ، 11:15 عصر آخرین ارسال: sogand |