امتیاز موضوع:
  • 42 رأی - میانگین امتیازات: 3.14
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اخبار و اطلاعات دانشگاه جامع علمي كاربردي
#1

14 رشته ارشد دانشگاه علمی کاربردی مجوز پذیرش دانشجو گرفتند



تازه ترین مصوبات شورای گسترش در خصوص راه اندازی دوره های فناوری ارشد و کارشناسی حرفه ای ارشد همچنین پذیرش دانشجو در 14 رشته این دوره ها اعلام شد.

به گزارش مهر، شورای گسترش آموزش عالی با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فناوری ارشد کیفیت جامع خودرو، مهندسی فناوری ارشد سیستمهای مکاترونیکی خودرو و مهندسی فناوری ارشد طراحی موتور خودرو در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی گروه صنعتی ایران خودرو - کارشناسی حرفه ای ارشد مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی شهری در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران - مهندسی فناوری ارشد بهینه سازی فرآیند تولید چرم در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی چرم تهران - مهندسی فناوری ارشد مخابرات سیار گرایش سیستم شبکه رادیویی BSS و مهندسی فناوری ارشد مخابرات سیار گرایش سیستم شبکه سوئیچینگ NSS در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی کارخانجات مخابراتی ایران موافقت به عمل آورد.

همچنین یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی ارشد در رشته کارشناسی حرفه ای ارشد سیستمهای اطلاعات مدیریت سوانح و کارشناسی حرفه ای ارشد بهداشت روانی و اجتماعی در بحران در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی هلال تهران - مهندسی فناوری ارشد تولید نان صنعتی در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی صنایع غلات قائم (عج) - مهندسی فناوری ارشد بهینه سازی تولید قطعات صنعتی در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی فولادین ذوب آمل - مهندسی فناوری ارشد تولید فرآورده های نوین لبنی در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) - مهندسی فناوری ارشد بیوتکنولوژی آبزیان در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی علوم و صنایع شیلاتی میرزاکوچک خان رشت - مهندسی فناوری ارشد بهینه سازی تولید (ماشین ابزار منحصراً تا 30 نفر) در مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی ماشین سازی اراک از دیگر مصوبات این شورا بود.
پاسخ
#2


تصویب برنامه درسی رشته کاردانی فنی«اینترنت و شبکه‌های گسترده» در دانشگاه علمی کاربردی
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 91101710122
یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸
25-237.jpg

شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی مشخصات کلی ، سرفصل و ریز محتوای برنامه درسی دوره کاردانی فنی اینترنت و شبکه های گسترده را تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: رشته کاردانی فنی اینترنت و شبکه های گسترده جهت رفع نیاز نیروی انسانی حوزه های فناوری اطلاعات طراحی شده است.

دکتر برزویی افزود : از جمله قابلیت ها و توانمندی های فار غ التحصیلان این دوره می توان به توانایی راه اندازی مدیریت و پشتیبانی ISP ، توانایی نصب و راه اندازی سرویس دهنده های اینترنتی ، شناخت عملکرد مسیریابها ، پشتیبانی و مدیریت شبکه های گسترده ، قابلیت شناسایی و رفع عیوب شبکه های گسترده ، شناخت خدمات قابل ارائه توسط شبکه گسترده و اینترنت شناخت و تولید نرم افزارهای تحت وب اشاره کرد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: باتوجه به توانمندی های فوق ، فارغ التحصیلان این دوره می توانند مشاغل تکنسین شرکت خدمات اینترنتی(ISP)، تکنسین نصب و راه اندازی سرویس های اینترنتی ، پشتیبان و راهبر شبکه های گسترده را احراز نمایند.

دکتر برزویی در ادامه اظهار داشت : برخی از دروس تخصصی این دوره شامل شناخت و پیکربندی ISP ، حریم خصوصی و امنیت اینترنت ، پیکربندی ، مسیریابهای شبکه ، مدیریت و سنجش شبکه های گسترده می باشد که در کنار سایر دروس به همراه 512 ساعت آموزش محیط کار شامل کاربینی وکارورزی دستیابی به توانمندی های اشاره شده را فراهم می نماید.

انتهای پیام
پاسخ
#3


اعلام جزییات اعطای وام شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی
» سرویس: دانشگاه و حوزه - صنفي، دانشجويي
کد خبر: 91111609754
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
New Image1.JPG

معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی جزئیات اعطای وام شهریه به دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علی صدر معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: شروع فرایند ثبت‌نام وام شهریه دانشجویان در نوبت دوم سال تحصیلی 92 – 1391 از روز امروز 16 بهمن آغاز شده است.

دکتر صدر در ادامه اظهار داشت: سقف وام شهریه مبلغ دو میلیون و 500 هزار ریال می‌باشد. دانشجویان متقاضی وام شهریه می‌توانند به مراکز آموزشی علمی کاربردی سراسر کشور جهت ارائه درخواست وام شهریه مراجعه نمایند.

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71476
پاسخ
#4


رییس دانشگاه علمی کاربردی: آیین‌نامه ارتقای مدرسان در دانشگاه تصویب شد
» سرویس: دانشگاه و حوزه - صنفي، دانشجويي
کد خبر: 91112816614
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۵
New Image1.JPG

دوره‌های عمومی، پایه و تخصصی تربیت مدرس اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، آغاز شد.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این جلسه با بیان اینکه تشکیل شورای برنامه‌ریزی یکی از مهمترین توفیقات دانشگاه جامع علمی کاربردی است، اظهار داشت: این شورا مستقل از شورای برنامه‌ریزی حوزه نظری وزارت علوم است و بر اساس استانداردهای واقعی حوزه کسب و کار فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته بیش از 1100 رشته شغل را در دانشگاه بازنگری کند.

وی گفت : هدف دانشگاه بر مبنای رشته‌های شغل محور است و تلاش می‌کنیم افراد جامعه را در مسیر ارتقای شغل خود تشویق به تحصیل کنیم تا مسیر ارتقای شغلی با مسیر تحصیلی یکی شود.

وی در ادامه افزود : از توفیقات دیگر دانشگاه، تصویب نظام‌نامه مهندسی است که تا سطح دکتری می‌تواند ارتقاء یابد، البته از مسیر خود. در این مسیر انتظار داریم فعالیت‌های مدرسین، مرتبط با حوزه عمل و کاربرد و آموزش‌های شغل محور باشد . ما در اینجا بدنبال تولید مقاله ISI نیستیم . در مسیر مهارتی، پژوهش‌های ما مساٌله محور هستند‌، پژوهش‌هایی که از کاغذ دور است و روی زمین نمود آن دیده می شود.

وی ادامه داد: در این مسیر، مدرس علمی کاربردی باید ارتقاء یابد، که در این راستا آیین‌نامه ارتقای مدرسان در دانشگاه تصویب شده و به شورای عالی ****** فرهنگی جهت بررسی ارسال گردید. این آیین‌نامه بسیار قوی و موفق و مبتنی بر مسیر آیین‌نامه نظری با رویکرد مهارتی است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: بخش حساس نظام علمی کاربردی، بخش مدرسان است که امیدواریم با اجرای این دوره‌ها بتوانیم سازماندهی جدیدی در حوزه مدرسان داشته باشیم .

دکتر پورعباس با بیان اینکه در آینده محور حرکت دانشگاه مدرس است، اظهار کرد: اگر ابزارهای لازم را داشته باشیم ولی مدرس مهارتی نداشته باشیم ، کاری نکرده­‌ایم . در حال حاضر 6000 مدرس نظام علمی کاربردی بصورت حق­‌التدریسی با دانشگاه همکاری دارند.

وی در ادامه گفت: هدف دانشگاه علمی کاربردی این است که 70 درصد جمعیت دانشجویی در حوزه مهارتی تحصیل کنند. با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری مدرسان در توسعه علمی کشور و تحقق اهداف نظام مهارتی دانشگاه و اهمیت آموزش اساتید مجرب ، مرکز تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی در موقعیتی جدید راه­‌اندازی می­‌شود و به همین منظور تفاهم­نامه­‌ای بین دانشگاه و شرکت کارخانجات مخابرات ایران تنظیم شده و از ابتدای سال 92 آموزش­‌های مدرسان را تحت پوشش قرار می­‌دهد.

دکتر پورعباس در خاتمه اعلام کرد: نظام صلاحیت حرفه­‌ای تصویب و آیین­‌نامه اجرایی آن نیز در حال طراحی است.

لازم بذکر است، این دوره‌ها در مرکز تربیت مربی پژوهش‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام
پاسخ
#5


زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نیمه‌متمرکز کارشناسی حرفه‌ای ارشد علمی کاربردی
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 91122315470
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۱
New Image1.JPG

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های نیمه‌متمرکز آزمون دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای پودمانی علمی کاربردی بهمن ماه91 از گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان این دوره‌ها از 20 فروردین ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های نیمه‌متمرکز آزمون دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای پودمانی علمی کاربردی از 20 فروردین، گفت: مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تا 22 فروردین ماه ادامه دارد، بنابراین کلیه پذیرفته‌شدگان باید در یکی از روزهای مذکور با در دست داشتن مدارک و با توجه به کدرشته محل قبولی، به مراکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

وی درباره مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام، تصریح کرد: پذیرفته شدگان باید تصویر شناسنامه و اصل آن، تصویر کارت ملی و اصل آن، اصل مدرک فوق دیپلم یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تأیید شورای عالی ****** فرهنگی و یا وزارتین علوم و بهداشت و یا آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش و یک برگ تصویر آن، شش قطعه عکس تمام رخ 4 × 3 تهیه شده در سال جاری، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسوول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار برای پذیرفته‌شدگان شاغل و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد را مشخص کند، را همراه داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبرنگار: 71448
پاسخ
#6


رشته معماری در دانشگاه علمی کاربردی متناسب با نیاز جامعه بازتعریف شده است
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 92020403222
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در حاشیه مراسم سومین جشنواره روز معمار در استان البرز، از بازتعریف رشته معماری در دانشگاه علمی کاربردی متناسب با نیاز جامعه خبر داد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر عبدالرضا مجدالدین روز گذشته در حاشیه سومین جشنواره روز معمار که از سوی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار شد، گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال 1391 در تمامی دوره‌های خود بازنگری صورت داد و رشته‌های دانشگاهی خود را بر اساس موقعیتهای شغلی مورد نیاز جامعه تعریف کرد و در این راستا، رشته معماری به شاخه‌های معماری شهری و روستایی و معماری بافتهای فرسوده و طراحی بیرونی در دوره کارشناسی تقسیم شد.

رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با تأکید بر اینکه رشته معماری به صورت عام مورد نیاز جامعه فعلی نیست، تصریح کرد: در حوزه معماری، رشته‌های مستقلی که راحت تر بتوانند سرویس دهی داشته باشند مورد نیاز است؛ چراکه باید بتوانیم بحث منظر شهری را از منظر میادین شهری بافتهای فرسوده شهر که به حمل و نقل شهری برمی‌گردد جدا کرد. جامعه صرفاً مهندس معمار و عمران نیاز ندارد؛ بلکه باید بحث منظر شهری را نیز در نظر گرفت.

مجدالدین در خاتمه گفت: مأموریت دانشگاه علمی کاربردی در ریز نمودن و خرد کردن رشته‌هاست و از این لحاظ، سبک و سیاق این دانشگاه با دانشگاه‌های سنتی متفاوت است؛ چرا که دانشگاه علمی کاربردی سعی در تربیت نیروی متخصص دارد.

انتهای پیام
پاسخ
#7


رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان منصوب شد
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 92022315798
دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
7-250.jpg

طی حکم رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان منصوب شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، طی حکمی از سوی عبدالرسول پورعباس رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، دکتر سعید محمدزاده به مدت دو سال به عنوان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان معرفی و منصوب شد.

بر اساس این گزارش دکتر محمدزاده به عنوان سرپرست در این دانشگاه فعالیت می‌کرده است.

انتهای پیام
پاسخ
#8


آمادگی دانشگاه علمی کاربردی برای راه‌اندازی دوره خلبانی
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 92030704195
سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
New Image1.JPG

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از آمادگی این دانشگاه برای راه‌اندازی دوره آموزش خلبانی خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر دکتر رجبعلی برزویی با اعلام این خبر، گفت: دانشگاه علمی کاربردی این آمادگی را دارد تا هر رشته‌ای را که منجر به ایجاد شغل می‌شود، راه‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه تاکنون سازمان هواپیمایی کشور هیچ درخواستی برای همکاری با دانشگاه علمی کاربردی مبنی بر تشکیل دوره آموزش خلبانی نداده است، ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی آمادگی تربیت نیروهای انسانی برای شغل‌هایی را دارد که از سوی مراکز قانونی کشور از جمله خلبانی تایید می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه این دانشگاه ظرفیت لازم را برای تربیت دانشجوی خلبانی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها در رشته‌های تعمیر و نگهداری هواپیما این دانشگاه دانشجو می‌پذیرد.

انتهای پیام
کد خبرنگار: 71448
پاسخ
#9


ادغام دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای و علمی کاربردی
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 93061005566
دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹
IMG_0372-1.jpg

سرپرست دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور با اشاره به لزوم بازنگری بر آموزش‌های دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات علمی و کاربردی تاکید کرد: باید صلاحیت حرفه‌ای در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، مسعود شفیعی در بیست و دومین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، افزود: به دنبال این هستیم که مجموعه دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین موسسات علمی و کاربردی تبدیل به یک دانشگاه بزرگ و واحد شوند که از ابردانشگاه‌های دنیا بهتر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه «بازار و جامعه نسبت به دانشجویان فارغ‌التحصیل نگاهی خوش‌بینانه ندارند» تصریح کرد: با نگاهی به دفترچه کنکور می‌توان دریافت که با وجود دانشگاه‌هایی مانند پیام نور و آزاد اسلامی، میان ظرفیت و پذیرش‌های دانشجو در دانشگاه‌های بزرگ فاصله افتاده است؛ این مساله به دلیل این است که وزارت علوم به دنبال کم کردن ظرفیت‌های پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها‌ست.

شفیعی خاطرنشان کرد: متاسفانه طیف فارغ‌التحصیلان ما روز به روز به جمعیت بیکاران افزوده می‌شوند؛ این مساله به کشور صدمه خواهد زد؛ بعضا برخی از دانشجویان با وجود اینکه در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند، نمی‌توانند به بازار کار راه یابند.

سرپرست دانشگاه فنی وحرفه‌ای تاکید کرد: تنها جایی که این مساله در آن صادق نیست، دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات علمی و کاربردی است که فارغ‌التحصیلان آن طرفدار بیشتری در بازار کار باید داشته باشند.

وی بیان کرد: در این راستا ما باید موسسات علمی و کاربردی و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را که در آینده‌ای نه چندان دور با یکدیگر ادغام می‌شوند، با حفظ ساختارها و سیاست‌ها پیش ببریم و مجموعه‌ای شبیه دانشگاه MIT ایجاد کنیم.

شفیعی با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه برای ارتقای سطح علمی آن تصریح کرد: پس از غربالگری حدود 2000 فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، نزدیک به 400 تن از این افراد را برای پذیرش به عنوان عضو هیات علمی انتخاب کرده‌ایم که هم‌اکنون در حال طی کردن مراحل گزینش هستند.

شفیعی ادامه داد: همچنین تعدادی از کارشناسان دانشگاه‌ها و مدرسین را به عنوان اعضای هیات علمی ارتقا دادیم؛ در این راستا از 50 پرونده مورد نظر ما 30 پرونده برای این منظور به وزارت‌خانه ارجاع شد؛ همچنین برای ارتقای سطح فنی دانشگاه‌ها در حال انعقاد قراردادهایی با کشورهای اتریش و آلمان هستیم.

سرپرست دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور با تاکید بر اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید کارآفرین باشد، اظهار کرد: دانشگاه‌های ما باید تقاضا محور باشند و بتوانند نیروهایی را تربیت کنند که بازار کار به آن‌ها نیاز دارد؛ مطمئنا به دنبال مدرک تحصیلی صرف بودن، ما را به نتیجه‌ای نخواهد رساند.

وی یادآور شد: باید تربیت نیرو در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای به درد مملکت بخورد؛ در حال حاضر نیاز ما در کشور نیروی کاردان است و به جرات می‌توان گفت، ارزش فارغ‌التحصیلان دوره‌های کاردانی ما از فارغ‌التحصیلان کارشناسی سایر دانشگاه‌ها بالاتر است.

شفیعی با اشاره به صلاحیت‌های دانشجویان فنی و حرفه‌ای برای استخدام در بازار کار بیان کرد: باید از مسئولین بخواهیم که اگر قصد استخدام نیرو در بازار کار را دارند، باید از دانشجویان دارای صلاحیت حرفه‌ای استفاده کنند؛ در حال حاضر رسالت اصلی ما تغییر نگاه و باورها نسبت به هنرستان‌ها و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای است.

سرپرست دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور با بیان اینکه «کشور ما در حال توسعه است» تاکید کرد: ما به نیروی کاردان و با تجربه نیازمندیم.

وی ادامه داد: در حقیقت ما باید به دنبال راه‌اندازی یک ****** علمی و فناوری در کشور باشیم؛ در حال حاضر باید پرسید در کنار بالا رفتن سطح علمی کشور ما چه تغییراتی در وضع رفاهی جامعه صورت گرفته و کدام یک از ایده‌ها تبدیل به محصول شده است؟

شفیعی با اشاره به لزوم تلفیق دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای با موسسات علمی و کاربردی تصریح کرد: متاسفانه دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی از داشتن اعضای هیات علمی محرومند اما منابع مالی خوبی در اختیار دارند؛ این مساله در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برعکس است که تلفیق این دو نهاد می‌تواند این ضعف را جبران کند.

سرپرست دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهتمام مدیریت این دانشگاه در حوزه فرهنگ گفت: در حوزه فرهنگی کیفیت سیاست‌های آن برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ برگزاری چنین جشنواره‌هایی نیز باید هدفمند باشد؛ سعی ما این است که مصوبات شورای عالی ****** فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و در این راستا از اندیشمندان و فعالان حوزه فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم از تندیس بیست و دومین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد.

انتهای پیام
پاسخ
#10


آغاز ثبت نام آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان قم
» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
کد خبر: 93100401538
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
16-390.jpg

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم از آغاز ثبت نام این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه قم از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، سیدروح الله علیزاده طباطبایی با اعلام این خبر افزود: این مرکز آموزشی برای دوره جدید در سه رشته کاردانی حرفه‌ای گرافیک، کارشناسی حرفه‌ای گرافیک و مهندسی فناوری تجارت الکترونیک اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

به گفته وی ثبت نام‌ها در مقطع کاردانی از اول دی‌ماه به مدت هشت روز و در مقطع کارشناسی نیز از سه شنبه نهم تا 15 دی‌ماه امسال انجام خواهد شد.

طباطبایی ادامه داد: متقاضیان و علاقه‌مندان برای ثبت نام باید از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس http://www.sanjesh.org مراجعه کنند. همچنین تاکنون 400 دانشجو از این مرکز آموزش فارغ التحصیل شده و 820 نفر دیگر در این مرکز مشغول تحصیلند.

وی بیان کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان قم در چهار گروه مدیریت، فناوری اطلاعات، معماری و گرافیک در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فعالیت می‌کند.

طباطبایی در پایان گفت: هم اکنون 130 دانشجو در رشته مدیریت خانواده به صورت غیرحضوری به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اخبار و اطلاعات دانشگاههای سراسری ( روزانه و شبانه ) keiivan 263 60,916 1396/7/8 ، 01:56 صبح
آخرین ارسال: keiivan
  اخبار پیرامون صندوق رفاه و ستاد عمره دانشجویان و امور مربوط به خوابگاه های دانشجویی keiivan 49 16,704 1396/1/25 ، 01:31 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  اخبار و اطلاعات دانشگاه آزاد keiivan 70 25,795 1395/11/1 ، 12:12 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  اخبار جذب عضو هيات علمي در رشته‌ها و گرايش‌هاي مختلف در دانشگاه keiivan 23 11,093 1395/5/12 ، 05:06 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  اخبار و اطلاعات دانشگاه پیام نور/موسسات فراگیر keiivan 29 11,283 1394/12/5 ، 02:55 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  مقایسه بین چند دانشگاه و موسسات آموزش عالی FakeEngineer 0 1,615 1394/2/24 ، 03:22 عصر
آخرین ارسال: FakeEngineer
  صنعتی شریف و صنعتی اصفهان در جمع 400 دانشگاه برتر جهان keiivan 0 1,690 1394/2/2 ، 11:20 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  آذین: وزارت علوم از ادامه فعالیت دانشگاه ایرانیان جلوگیری کند keiivan 0 1,466 1393/9/25 ، 06:19 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  جزییات پرونده تخلفات مالی 19 تن از مسئولان و پرسنل دانشگاه آزاد keiivan 0 1,464 1393/8/19 ، 09:41 عصر
آخرین ارسال: keiivan
  اخبار پیرامون ایجاد رشــــتـه هــای جدیــد در مقـــاطــع مختلف در دانشگاه ها keiivan 6 3,286 1393/7/7 ، 09:12 عصر
آخرین ارسال: keiivan

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان