امتیاز موضوع:
  • 10 رأی - میانگین امتیازات: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوران زیاد"تیر پیوند"!!!!!!
#1
سلام...

طول تیر پیوند به چه اندازه ای باشه؟؟؟؟
به اندازه 15 درصد دهانه مهاربندی شده کافیه یا باید بیشتر باشه یا اینکه کمتر؟؟؟

((میخوام رفتار برشی حاکم باشه((

حال اگر دوران تیر پیوند زیاد بود چه راه حلی باید در نظر بگیرم تا این نقص برطرف شود؟؟؟؟

دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید...
پاسخ
#2
به طور خصوصی راهنمایی کردم. مطالعه بفرمایید.
پاسخ
#3
نسبت طول تیر پیوند به طول دهانه (e/L) 0.2 باشد مقدار مناسبی است.


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
پاسخ
#4
سلام مهندس....

خیلی ممنون از لطفت ....


حالا بازم تلاشم رو میکنم و اگه سوالی داشتم مزاحمت میشم

بازم ممنون ...
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  طراحی تیر پیوند در قاب واگرا hoseinasgary 2 803 1395/7/29 ، 08:44 صبح
آخرین ارسال: hoseinasgary
  طراحی تیر پیوند در قاب واگرا hoseinasgary 1 665 1395/7/29 ، 12:40 صبح
آخرین ارسال: فرشاد امن خانی
  زیاد شدن مدشیپ در ایتبس nazi70 1 751 1394/2/27 ، 06:05 عصر
آخرین ارسال: فرشاد امن خانی
  زیاد بودن دریفت hajix8867 4 1,791 1394/1/16 ، 03:08 عصر
آخرین ارسال: siamak_meybodi
  اختلاف بسیار زیاد بین تحلیل نرم افزار و تحلیل یک دهم دهانه Kabal 2222 2 1,192 1393/8/23 ، 01:51 عصر
آخرین ارسال: Kabal 2222
  کنترل تیر خارج از ناحیه پیوند مطابق با مبحث دهم rezach88 0 757 1392/5/27 ، 04:02 عصر
آخرین ارسال: rezach88
  کنترل برش تیر پیوند rezach88 0 1,001 1392/5/27 ، 03:50 عصر
آخرین ارسال: rezach88
  تنش زیاد تیرها RAM69 1 1,001 1392/5/8 ، 02:01 عصر
آخرین ارسال: حمید فلاح منش

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان