امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویژگی های یک تابلو مغازه خوب
#1
ویژگی های یک تابلو مغازه خوب می تواند به اقتصاد کسب و کار شما کمک بسیار خوبی کند، در سال های اخیر نیز به این موضوع تبلیغات جایگاه ویژه ای در تجارت و اقتصاد جهانی پیدا کرده است اشاره شد.

عملکرد تابلو مغازه

همانطور که می دانید هر مغازه مشتریان خاص خود را دارد، گروهی از آنها با آشنایان قبلی که از طریق خرید فروشگاه یا کیفیت محصول مشتری دائمی مغازه شده اند، اما بدیهی است که تعداد افراد است. چه برسد به تعداد افرادی که هرگز از شما خرید نکرده اند، بسیاری از آنها ممکن است حتی ندانند که کسب و کار شما در آن منطقه جغرافیایی وجود دارد. [URL=][/URL] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) نیز در این روز ها بسیار رایج است که میتوانید با ساخت یک تابلو مغازه خوب با متناسب سرمایه خودتان به نتیجه دلخواه برسید.

اینجاست که بحث استفاده از تابلوها و صنعت تابلوسازی برای رونق کسب و کار مطرح می شود که برای کسب و کار شما بسیار مهم خواهد بود. نکته اصلی این است که هرچه علامت شما جذاب تر باشد، مشتریان بیشتری را می تواند جذب کند.

ویژگی های یک تابلو خوب
همانطور که گفته شد یک علامت خوب برای مغازه می تواند معرف کسب و کار شما باشد که در صورت انتخاب صحیح حتی می تواند باعث رونق کسب و کار شود که می توان گفت نوعی سرمایه گذاری است. بسیاری از افراد در حوزه کسب و کار معتقدند که هزینه تابلو یک هزینه اضافی برای مغازه است، اما باید بدانید که هر هزینه ای که برای بهبود کیفیت و ظاهر کسب و کار خود خرج می کنید، هرگز نباید به عنوان هزینه اضافی در نظر گرفته شود. بلکه این هزینه نوعی سرمایه گذاری است. یک تابلوی خوب می تواند بازتابی از هویت و نوع کسب و کار شما باشد پس باید در انتخاب تابلوساز متخصص دقت کنید تا بتوانید بازخورد دلخواه را دریافت کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های یک تابلو برای یک فروشگاه یا یک فروشگاه، ظاهر جذاب، قابلیت به یاد ماندن در ذهن مشتری و ماندگاری آن برای عموم است، اما مهم ترین ویژگی هایی که برای داشتن آن باید در نظر داشته باشیم. یک نشانه خوب برای فروشگاه، این می تواند موارد زیر باشد:

- اندازه تخته
- جذابیت و جذابیت قوی برای عموم
- میزان خلاقیت در طراحی تابلو کمک زیادی به ماندگاری در ذهن مشتری می کند
- می تواند در نگاه اول تاثیر مثبتی در ذهن مخاطب ایجاد کند

معرفی 3 تابلو مغازه
تابلو  مغازه با حروف برجسته
استفاده از حروف برجسته و نورپردازی داخل حروف در تابلوهای مغازه یکی از پرکاربردترین انواع تابلو در طول تاریخ تابلوسازی بوده است. پیشرفت روش های ساخت حروف برجسته و استفاده از دستگاه های جدید در این صنعت، تنوع محصولات را گسترش داده و قیمت حروف برجسته را کاهش داده است. همین امر باعث استفاده از این تابلو در مغازه ها و مراکز خرید شده است.

تابلو مغازه کامپوزیت
استفاده از کامپوزیت در ساخت تابلوهای فروشگاهی رایج است. کامپوزیت یک ورق آلومینیومی است که با مواد پلی اورتان تقویت شده و با پوشش رنگی پوشانده شده است. کامپوزیت ها در رنگ های مختلف موجود هستند. نحوه ایجاد حجم با کامپوزیت به طراحی پانل بستگی دارد. ورق کامپوزیت با اسکلت آهنی تقویت شده است که در پشت آن کشیده شده و به شکل و ابعاد مورد نظر می رسد. توجه داشته باشید که ورق کامپوزیت با کیفیت های مختلف در بازار موجود است که منجر به اختلاف قیمت در اجرای آن می شود. شکل و ابعاد تابلو نیز در اجرای کامپوزیت و قیمت اجرای آن تاثیر دارد.

تابلو عمودی دو طرفه
تخته های عمودی رایج ترین نوع تخته گرد دو طرفه هستند. علاوه بر علامت اصلی فروشگاه استفاده می شود. وظیفه اصلی این تابلو اطلاع رسانی به عابرین پیاده و کسانی است که در پیاده رو راه می روند. ابعاد استاندارد این نوع پانل ها 40 سانتی متر می باشد. با توجه به محل قرارگیری تابلوی عمودی، نیازی به تهیه تابلوی بزرگتر نیست.

همچنین انواع های دیگر تابلو مغازه نیز وجود دارد که میتوانید جستجو کنید و اطلاعات بیشتری نیز کسب کنید.

نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه
همانطور که می دانیم فروشگاه مکانی است که افراد در آن با زمینه های مختلف سر و کار دارند. برای تبلیغ این فروشگاه برای عموم مردم استفاده از بیلبورد مناسب ضروری است. تابلوهای تبلیغاتی معمولا با اشکال و متریال های خاص و متفاوت در جلوی فروشگاه ها نصب می شوند. تابلو در واقع نوعی تبلیغ است که کسب و کار و نوع فعالیت یک فروشگاه را در یک محیط نشان می دهد. بنابراین در ادامه به نکات کلیدی طراحی تابلو فروشگاه می پردازیم.

یکی از سخت ترین مشکلات، بیلبورد است. تابلوها جزء لاینفک شهرها و مشاغل هستند. در هر خیابان یا کوچه حداقل چند تابلو وجود دارد. تابلوهای تجاری و تبلیغاتی از عناصر مهم نمای شهری محسوب می شوند. نحوه استفاده و نصب کارت نیز بسیار مهم است. گاهی نصب بیلبوردها منظر شهری را سردرگم می کند و گاهی منظر شهری را جذاب تر می کند. نحوه قرار دادن و نصب آنها بسیار مهم است.

مزیت استفاده از تابلو مغازه
استفاده از طراحی مناسب بر روی بیلبورد تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد. در هر شرکتی سعی کنید از جدولی استفاده کنید که مربوط به همان شرکت باشد.

در نتیجه طرح استفاده شده برای تابلوهای تبلیغاتی سوپرمارکت ها با طرحی که برای بانک ها یا فروشگاه ها استفاده می شود متفاوت است. بنابراین توجه به این نکته در طراحی تابلو ضروری است.

جمع بندی
با بررسی کامل تابلو مغازه، انواع، ویژگی و مزیت که به این موضوع رسیدیم وجود یک تابلو چقدر میتواند در کسب کار ما کمک ویژه ای شود و این روند همیشه پا بر جا خواهد بود.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آموزش ساخت تابلو کامپوزیت + ترفند جدید mohamadtohidlo 0 217 1401/8/3 ، 05:40 عصر
آخرین ارسال: mohamadtohidlo
  با نحوه ساخت تابلو چلنیوم آشنا شوید mohamadtohidlo 0 58 1401/8/2 ، 12:17 عصر
آخرین ارسال: mohamadtohidlo
  با نحوه ساخت تابلو کامپوزیت آشنا شوید mohamadtohidlo 0 149 1401/7/19 ، 03:55 عصر
آخرین ارسال: mohamadtohidlo

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان