ارسالها: 35
موضوعها: 7
تاریخ عضویت: مرد 1393
اعتبار:
1
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
خیلی ممنونم مهندس از همین روش استفاده خواهم کرد . . یه سوال در رابطه با پله و آسانسور . . .قسمت سطح پله و آسانسور و رو هم باید توی پی در نطر گرفت یا از opning استفاده کرد؟ طبق متن هایی را که خواندم خیلی ها opning مدل میکنن ولی در حقیقت ما انجا مش بندی آرماتور داریم و. . . و همچنین اختلاف سطحی که وجود داره کمکی به باربری کلی پی خواهد کرد یا خیر!!!
ارسالها: 2,995
موضوعها: 172
تاریخ عضویت: اسف 1391
اعتبار:
81
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
همکار عزیز جواب سوال خود را فردا پیگیری کنید . چون سوالات انجمن امشب یک مقدار زیاد است و باید به نوبت به تمام سوالات پاسخ داده شود .
باسپاس
ارسالها: 35
موضوعها: 7
تاریخ عضویت: مرد 1393
اعتبار:
1
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
خیلی متشکر از راهنمایی هاتون مهندس . . .
ارسالها: 99
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: مهر 1393
اعتبار:
1
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
سلام یک سوال داشتم
اگر برش پانچ جواب ندهد ضخامت پی رو افزایش میدهیم. حالا اگر برش پانچ فقط برای یک یا 2 ستون چواب نداد افزایش ضخامت کل پی غیر اقتصادیه. میشه فقط برای آن 2 ستون این کار را کرد؟
چطور؟
ممنون