امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نسبت تغییرمکان جانبی حداکثر به میانگین
#1
با سلام
در فایل پیوست که مربوط به دریفت مدل 10 طبقه U شکل حاصل از تحلیل طیفی خطی می باشد، در برخی طبقات به ازای بار جانبی در یک راستا، نسبت تغییرمکان علاوه بر راستاری مذکور، در راستای متعامد نیز گزارش شده است که مقدار آن بسیار زیاد می باشد.(با رنگ نارنجی مشخص شده اند)
لطفا بفرمایید این گزارش (تغییرمکان در راستای متعامد که در برخی از طبقات در هر دو جهت و در برخی از طبقات در یک جهت می باشد) ناشی از چیست؟ آیا می توان از آن صرف نظر کرد؟ یا با لحاظ آن، مدل نامنظم شدید پیچشی می شود؟
با تشکر


فایل‌(های) پیوست شده
.xlsx   10-U2-Diaphragm Max-Avg Drifts.xlsx (اندازه: 12.48 KB / تعداد دفعات دریافت: 10)
پاسخ
#2
سلام
سازه پیچش زیادی دارد.
فایل طراحی هم قرار بدید بهتره
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نمایش نیروهای جانبی به قاب ehsanes 4 4,228 1400/6/2 ، 09:13 صبح
آخرین ارسال: مارال اسلامی
  نیروی جانبی طبقات برای هر مود sma519 0 1,263 1396/6/26 ، 07:23 عصر
آخرین ارسال: sma519
  ترکیب سیستم بابر جانبی در ارتفاع سازه hamidreza4822 1 1,740 1396/3/19 ، 08:01 عصر
آخرین ارسال: hamidreza4822
  نسبت تنش مبتدی95 4 1,820 1395/9/27 ، 10:49 عصر
آخرین ارسال: civil92
  نحوه کنترل تغییر مکان جانبی نسبی طبقات masud.mollayi 15 12,462 1395/7/25 ، 12:41 عصر
آخرین ارسال: vahid_di
  دیدن حداکثر ظرفیت تیر یا ستون برای خمش،برش و...از ایتبس ali_deylami 11 15,796 1395/6/25 ، 03:04 عصر
آخرین ارسال: jamshid1372
  خواندن نسبت تنش ها در ایتبس(ratio) m.salehi 1 3,456 1395/5/17 ، 11:04 صبح
آخرین ارسال: zaryam
  دیدن حداکثر ظرفیت تیر یا ستون برای خمش،برش و...از ایتبس2015 golzar_68teh 1 1,498 1395/4/23 ، 05:32 عصر
آخرین ارسال: کیوان بابایی
  نسبت تنش LRFD به ASD farzad4m 2 1,493 1394/12/26 ، 09:43 عصر
آخرین ارسال: farzad4m
  چرا در حالت Design نسبت به Check حالت ترکیب بار عوض و کمترین حالت را در نظر میگیرد Hooman1974 1 1,305 1394/7/28 ، 11:24 عصر
آخرین ارسال: فرشاد امن خانی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان