1397/10/2 ، 05:17 عصر
یکی از موضوعاتی که همواره مدیران کسب و کارهای اینترنتی با آن سر و کار دارند این است که چگونه فروش خود را بیشتر کنند. یکی از ساده ترین راه حل هایی که پیش روی این مدیران قرار دارد؛ تمرکز بر روی تولید محتوا است. اما وقتی این موضوع را به آن ها توضیح می دهیم بلافاصله می پرسند که برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) [URL=] برای دسترسی به فایل باید عضو سایت شوید (کلیک کنید) و چگونه باید یک همچین چیزی را وارد کسب و کار خود کنیم؟
به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله برایتان به طور کامل راجع به تولید محتوا توضیح دهیم و شما را برای تولید یک محتوای با کیفیت راهنمایی کنیم.
بهتر است در ابتدا شما را با مفهوم تولید محتوا آشنا کنیم و توضیح دهیم که یک کارشناس تولید محتوا چه وظایفی را بر عهده دارد.
تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که وقتی وارد یک سایت و یا اپلیکیشن می شوید دقیقاً چه چیزی برای شما نمایش داده می شود؟
اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که با یک سری نوشته و عکس مواجه می شوید. این نوشته ها و عکس ها در واقع محتوای آن سایت به حساب می آیند.
حال به منظور جذاب تر کردن این محتوا برای شما، هر سایت از گرافیکی مخصوص به خود برای ارائه ی محتوای درونش استفاده می کند.
در نتیجه یک کارشناس تولید محتوا وظیفه دارد تا این نوشته و عکس ها را تولید و وارد سایت کند.