ارسالها: 2,156
موضوعها: 67
تاریخ عضویت: آذر 1391
اعتبار:
60
سپاس ها 3
سپاس شده 13 بار در 4 ارسال
سلام
نصف بار دیوار های پیرامونی و همچنین نصف پارتیشنهای طبقه ی همکف(درصورت تاثیر گذاری روی پی) باید به پی اعمال بشه که میشه به صورت گسترده به پی اعمال بشه
ارسالها: 131
موضوعها: 31
تاریخ عضویت: مهر 1392
اعتبار:
1
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
با سلام
1-- ایا نحوه بار گذاری صرفا کاربردی پی رو که در زیر نوشتم درسته؟
اگر پیلوت ما دارای کار بری پارکینگ بود::: LL=500 و بار مرده=2000*(ارتفاع بلوکاژ+ ا سانت کف سازی)
اگر دارای کاربری مسکونی بود ::::LL= 200و بار مرده=2000*(ارتفاع بلوکاژ+ ا سانت کف سازی)
و با توجه به جزوات و پروژه هایی که چند روزه که بررسی کردم بار خطی دیوار پیرامونی و بار پله موجود روی فونداسیون رو هم (((با توجه به زیاد بودن بار مرده و زنده ای سطحی که در بالا به انها اشاره کردم)) لازم نیست به بار های سطحی یا به بار های نقطه ای موجود در فونداسیون اضافه کنیم و بی خود وقت مان رو تلف کنیم
2- اقای قاسم زاده تو یه فیلم اموزشی نحوه کشیدن نوار های طراحی مورب رو اموزش داده ضمن تشکر از ایشون ایا با توجه به اینکه گفته اند نوار های طراحی رو فقط در جهت X یا Y بکشین به نظر مهندسین محترم کار اقای قاسم زاده درسته؟؟؟
ارسالها: 2
موضوعها: 1
تاریخ عضویت: دي 1397
اعتبار:
0
سپاس ها 0
سپاس شده 0 بار در 0 ارسال
با سلام بنده در سیف فونداسیون نواری رو مدل کردم دست آخر که میخوام ترکیب بارها رو به غیر خطی کانورت کنم انتخابشون که میکنم و کانورت رو میزنم پیغام میده فلان تعداد انتخاب و صفر کومبو کانورت، میخام بدونم دلیل اینکه کانورت نمیشن به غیر خطی چیه سیف من 2014 است ممنون