امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برگزاری ورکشاپ رایگان آنلاین محاسبات سازه ها در نرم افزار Etabs2013
#1
ورکشاپ رایگان "نکات طراحی و محاسبات سازه ها در نرم افزار"
با توجه به اطلاع رسانی های اخیر ؛ موسسه آموزشی-مهندسی 808 ؛ در روز سه شنبه 21 مردادماه 93 راس ساعت 20:00 ؛ ورکشاپ رایگانی را در ارتباط با دوره های آنلاین "نکات محاسبات سازه ها در نرم افزار" برگزار مینماید. این ورکشاپ به هدف آشنایی کاربران وکلیه علاقه مندان محترم از روند آموزش آنلاین تحت سیستم وبینار و همچنین آشنایی نزدیک از کیفیت تدریس مدرسین و آگاهی از سرفصل های دوره ؛ برگزار میگردد. لذا موسسه آموزشی-مهندسی 808 از کلیه علاقه مندان و دوستداران روشهای نوین آموزشی دعوت میکند در روز موعود ؛ راس ساعت 20:00 در این ورکشاپ حضور بهم رسانند. بدیهی است که با حضور فعال خود در این ورکشاپ ؛ ضمن آشنایی با سیستم های نوین آموزشی و آگاهی از اهداف موسسه آموزشی-مهندسی 808 ؛ میتوانید به مدت 3 ساعت از اطلاعات این دوره بهره مند شوید.
توضیح ثبت نام:
  • بلافاصله پس از تکیمل مشخصات فوق در آدرس بالا در جواب آن ایمیلی به طور خودکار خدمت شما ارسال میگردد که در آن توضیحات نحوه نصب نرم افزار و ورود به کلاس آمده است
  • برای استفاده از این وبینار نیاز به حداقل سرعت اینترنت 256 کیلوبایت بر ثانیه دارید
  • حتما از قبل شروع کلاس میکروفون ، اسپیکر و وبکم سیستم خود را چک بفرمایید تا در حین کلاس دچار مشکل نشوید
  • چنانچه در حین کلاس هر سوالی دارید میتوانید به صورت نوشتاری در محیط chat و Question تعبیه شده در نرم افزار مطرح بفرمایید ، سپس زمان مشخصی از کلاس سوالات از اساتید پرسیده خواهد شد
موسسه آموزشی-مهندسی 808 جهت قدردانی از کاربران پیش قدم در ثبت نام دوره ها ؛ تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است. عزیزانی که تا قبل از روز سه شنبه مورخه 21 مردادماه 93 اقدام به ثبت در هر سه دوره نمایند ؛ از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد. بدین منظور کد تخفیفی در زیر تعریف شده است که دوستان هنگام ثبت نام آنلاین با وارد کردن این کد ؛ میتوانند از 20 درصد تخفیف بهره مند شوند. قابل ذکر است که این کد تخفیف پس از تاریخ 21 مرداد ماه ساعت 12 شب غیرفعال خواهد شد. لذا شرکت کنندگان محترم در ورکشاپ رایگان ؛ چنانچه تا ساعت 12 شب روز سه شنبه 21 مردادماه 93 اقدام به ثبت نام آنلاین نمایند میتوانند از این تخفیف بهره مند گردند.
کد تخفیف "کاربران پیش قدم" تا قبل از ساعت 12 شب روز سه شنبه 21 مردادماه 93 : User93
علاوه بر این امتیازات دیگری نیز پس از 21 مردادماه 93 برای دوستان و کاربران محترم در فروم های اینترنتی "ایرانسازه" و "مای سیویل" در نظر گرفته شده است. لذا چنانچه کاربرانی که تا قبل از ورکشاپ رایگان موفق به ثبت نام آنلاین نشده اند ؛ چنانچه عضو این فروم ها باشند میتوانند تا روز یکشنبه 26 مردادماه 93 ؛ با ثبت نام آنلاین از 10 درصد تخفیف برخوردار شوند. برای اطلاع از کد تخفیف ویژه کاربران دو فروم ذکر شده ؛ تنها کافیست به ایمیل پشتیبانی وب سایت سیویل 808 به آدرس support@saze808.com درخواست خود را ارسال نمایند تا پس از بررسی های لازم کد تخفیف 10 درصدی برایشان ارسال گردد.
موسسه آموزشی-مهندسی 808 برای کاربران خود در "گروه تخصصی Civil808 در سیستم وایبر" نیز تخفیف ویژه ای را تدارک دیده است. لذا دوستان و کاربران محترمی که عضو گروه تخصصی Civil808 در سیستم وایبر هستند ؛ میتوانند با ارسال درخواست خود تحت اس ام اس یا تماس ؛ مبنی بر دریافت کد تخفیف ویژه "کاربران وایبر" به شماره همراه 09192701412 (جناب اقای مهندس نظری) ؛ از 15 درصد تخفیف ویژه بهره مند گردند.
همچنین به پاس همراهی و اعتماد کاربران همیشگی Civil808 ؛ عزیزانی که در دوره های پیشین موسسه آموزشی 808 شرکت نموده اند ؛ میتوانند در هر مقطع زمانی از 20 درصد تخفیف ویژه "کاربران همراه" جهت ثبت نام در این دوره ها استفاده نمایند.
در پایان نیز از تمامی کاربران محترم و علاقه مندان به طراحی و محاسبات سازه های بتنی ؛ فولادی و صنعتی ؛ دعوت میشود در ورکشاپ رایگان 21 مرداد 93 حضور بهم رسانند تا حداقل با
روشهای نوین آموزشی که همواره گروه آموزشی 808 در پی آن است ؛ آشنا شوند و بتوانند از امکانات و امتیازات ویژه این نوع آموزشها در حال و آینده برخوردار گردند. موسسه آموزشی-مهندسی 808 با ارائه کمترین هزینه ها و تعریف تخفیفات ویژه در تلاش است تا هیچ مهندس و دانشجوی ایرانی در کل سطح کشور ؛از امتیازات آموزش مهندسی از راه دور بی بهره نماند. چرا که پیشرفت و ارتقاء سواد مهندسین و دانشجویان ایرانی به نفع کل کشور عزیزمان خواهد بود.
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  برترین سازه های مهندسی جهان +عکس fns4565 0 1,810 1395/7/6 ، 12:36 عصر
آخرین ارسال: fns4565
  بلندترین سازه‌های ایران+ تصاویر keiivan 6 3,316 1393/11/2 ، 12:34 صبح
آخرین ارسال: keiivan

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان