امتیاز موضوع:
  • 17 رأی - میانگین امتیازات: 3.06
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
به اعتراضات ترتیب اثر نمی دهید حداقل گزینه های درست ما را جابه جا نکنید!
#1
به اعتراضات ترتیب اثر نمی دهید حداقل گزینه های درست ما را جابه جا نکنید!
متاسفانه در کارنامه مربوط به اعلام نتایج آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، آذر ماه 92که شرکت نمودم بنده در کد دفترچه سئوال :C
سوال 15 بنده گزینه صیح را که 1می باشد وقاب فولادی ویژه است را انتخاب نمودم که متاسفانه آنها برای من گزینه 4را به عنوان پاسخ قرار دادند.شما باشید چه کار می کنید آیا این عدالت است؟
رهبر جامعه اسلامی مدام فریاد می زند مسولیین دلسوز هستند.پس کجاست دلسوزی؟خیر دلسوزی اینها را خوردیم حق ما را بدهند بقیه پیش کششان.
یا مهدی


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
پاسخ
#2
حتی به یک اعتراض ما جواب ندادند!
دقیقا مانند پارسال امتیاز آوردم با اینکه 2برابر آمادگی پیدا کردم.
كارنامه آزمون ورود به حرفه مهندسان(پايه سه)-آذر ماه ۱۳۹۲

رشته مهندسي : عمران (نظارت )

حد نصاب قبولي :۵۰

تعداد سفيد (پاسخ نداده) :۲۵

تعداد پاسخ صحيح :۲۸
نمره داوطلب از 100 (گرد شده به بالا) :۴۳

تعداد پاسخ غلط :۷
نتيجه آزمون : مردود
پاسخ
#3
اقای مهندس .. از همون اوایل که شما و همکاران گرامی به ایجاد چنین پست هایی اقدام کردند مثل روز روشن بوده که آب در هاون کوبیدنی بیش نیست و این حقیر هم همواره با این شعار "آنچه که هرگز نرسد جایی، فریاد است فریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد" به شما و سایرین به عنوان یه کوچیکتر می گفتم که این حرفا و این غصه خوردنا و جوش زدن ها ، جز فشار روی خود شماها هیچ عایدی نداره و اونا هم که مشخصه که ...
تو یکی از این پست ها که در همین رابطه بود گفتم که با چاپ مبحث 9 سال 92 و البته مبحث 6 جدید، معلوم شد که اقایون مسئول از همون اسفند 90 از همین کتب جدید سوال طرح کردن .. میگین نه! به سوال مربوط به قیاس بار مرده و بار وارده از طرف آب در سال 90 (اگه اشتباه نکنم سالش رو)نگاه کنین.. یا به سوالایی که در مورد مقاومت 7 روزه و 28 روزه و ... بتن که اذر ماه امسال طرح شد نگاه کنین ..همکارای عزیز! همونطور که قبل کنکور به ماها می گفتن: دنیا که به اخر نمیرسه اگه قبول نشین، اینجا هم باید همینو گفت .. خودتونم خوب می دونین که با باند بازیهای عجیب و غریب در زمینه مسائل نظام مهندسی، مهر طراحی رو هم اگه بگیرین مثل نظارت باز هم همون یا همین آش است و همین کاسه! مسئولای عزیزی که به لطف داشتن سن و سال بالا همشون پایه 1 طراحی و نظارت دارن، با نداشتن سواد در طرح فقط و فقط 60 سوال سالم! به همه ما و با زبون بی سوادی دارن میگن که عدالتی در کار نیست .. اونوقت باز شما حرص و جوش میخورین همکاران گرامی ... کدوم عدالت ... کدوم سواد ... کدوم پاسخ صحیح .. شماها وقتی می بینین از 60 تا سوال 4تا 5 تاش غلطه باید بدونین که هیچ کنترلی رو سوالا قبل امتحان نمیشه اونوقت باز دنبال احقاق حق هستین؟؟؟؟!!!!!!!! بخدا خیلی دیگه خوش بینانه دارین به صنف شریفتون نگاه می کنین ...
خیلی باید ببخشید اگه لحن حرفام باب میل نیست چون خودم هم قربانی این بی سوادی ها شدم و مطمئنا باز هم میشم ...
"""""آنچه که هرگز نرسد جایی، فریاد است،فریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد"""""
پاسخ
#4
با سلام جناب کاظمی
من 48 شدم و 3 تا سوالمو که دوتاش اشتباهی غلط نوشتن (سوال 36 و 47) و یه سوالمو خالی گذاشتن(سوال 43 که مطءن هستم درست جواب دادم)
خوب یه بار بگن نمیخایم مهندس جذب کنیم
اعصاب آدمو به هم میریزن
ما رو چی فرض کردن؟

پاسخ
#5
بی خیال بشیم بهتره چون به قول شما آنچه که هرگز نرسد جایی، فریاد است،فریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.
همه چیز که این دنیا نیست آخرتی هم وجود داره.
پاسخ
#6
سلام و درود بر سروران گرامی
توضیحی خدمتتان عرض میکنمدر رابطه با آزمون نظام مهندسی و مطالبی که وستان فرمودن.
بنده برای بار اول در آزمون محاسبات شهریور 91 شرکت کردم و با آن وضع سوالات که اطلاع دارید مردود شدم.برخی از سوالات پاسخنامه ام هم بنظرم جابجا شده بود.در آن آزمون بسیار در حق بنده اجحاف شد. در آزمون اسفندماه همان سال هم مجدد شرکت کردم و باز با آن وضع سوالات مردود شدم در این آزمون بنده 100دردصد مطمین بودم که قبول هستم ولی کلید که اعلام شد بسیار حیرت کردم که چرا 9 گزینه غلط برای بنده اعلام شده بود و مردود شدم.
در آزمون آذرماه امسال هم شرکت کردم.تا قبل از آزمون بنده کلا موافق سیستم آزمونی سخت بوده و هستم.یعنی از مخالفین سرسخت باز شدن درهای دانشگاه روی هر فرد سودجویی بوده و هستم.چون خود بسیار بابت مدرکم زحمت کشیده ام نه برای نمره بلکه برای سوادم.البته سواد آنچنانی نیز ندارم. بنده برخی از افرادی را میبینم که برای ارتقاء شغلی یا کلاس یا ... دنبال مدرک بوده اند و هستند. بسیار افسوس می خورم که چرا اینگونه شده است. این تا اینجای کار.
اما بشدت مخالف طرح سوالات اینچنینی در آزمون برای پیچاندن داوطلب و گمراه کردن آنان هستم. بنده در این آزمون با توجه به تجارب 2 آزمون قبلی از زدن سوالات مورددار امتناع کردم و همچنین باتوجه به تجربه شهریور91 کلیدی را که در پاسخنامه درج کرده بودم یادداشت کردم تا بعدا دقیقا بدانم که آیا کلید مرا جابجا میکنند یاخیر. بعد از دیدن دفترچه سوالات متوجه شدم 2تااز سوالاتی که جواب آن نیز کاملا روشن بود را اشتباه زده ام.در اینجا2نکته در پی داشت.یکی اینکه در دفترچه سوال بنده در سرجلسه، گزینه ها جابجا بوده و دیگری اینکه در وارد کردن جواب صحیح در پاسخنامه اشتباه کرده ام. در آخر به طور قطعی متوجه نشدم کدام یک از 2 حالت بوده ولی حدسی که زدم این بوده که شاید براثر استرس آزمون گزینه ها را اشتباه وارد پاسخنامه کرده ام. و این فرض را قبول کردم. بنده چه آزمون اسفند 91 و چه در این آزمون تمام سوالات سالم را بلد بوده ام.مدرک ادعا همان است که بنده اولین فردی بودم که سوالات اسفند91 با توجه به مشغله ام تا قبل شب عید حل کردم و در سایت قراردادم(ابتدا سایت ایرانسازه).امروز قبولی ها اعلام شد و بنده با درصد قبولی 50 درصد (دقیقا نمره بنده 50هست) قبول شدم.برای این آزمون نیز از معترضینی بودم که به طریق فکس و ایمیل اقدام کردم.
نقد بنده 2جاست.یکی اینکه اولا سوالات استاندارد نیست و در ثانی زمان آزمون کافی نیست. نقد دیگرم که حالت کلی تر دارد مربوط به وضع دانشگاهها و اینکه اکثر فارغ التحصیلان فقط اسم مهندس را یدک میکشن و سوادی ندارن.بله مشکل ریشه ای ست.
اما توصیه ای به شما دارم. اینکه افسوس گذشته را نخورید.گذشته، گذشته. حال آینده مهم است.بله بنده قبول دارم که در حق برخی اجحاف شده است ولی این دلیل نمی شود به ناراحتی از زمین و زمان. ناامیدی دشمن انسان است. انسان با تلاشش زنده است. بنده مطالبی را که در بالا عرض کردم برای این بود که متوجه باشید عرایضم شعار نیست.ان شاءالله با ت**** مضاعف مجدد در آزمون شرکت کنید و ان شاءالله قبول شوید. افسوس از گذشته چیزی را عوض نمیکند. بنده اگر قبول هم نمیشدم بار تلاشم را میکردم و نتیجه را بخدا واگذار میکردم.در 2 آزمون قبلی نیز در ذهن خود میگفتم که شاید صلاح این بوده که بنده قبول نشوم.پس دوستان با افسوس و ناامیدی چیزی عوض نمی شود. با خالی کردن میدان نیز چیزی عوض نمی شود.
این درد دل بنده با شما بود و عذرخواهی بابت پرحرفی.
تمام.
موفق باشید.
حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) : بدانید کسی که نمی داند نباید از آموختن شرم کند که قیمت هرکس بقدر معلومات اوست.
امام علی (ع) : برای هر چیزی زکاتی است و زکات علم نشر آن می باشد.
پاسخ
#7
منم 5 سوال صحیحم اشتباه تصحیح شده یه سوالایی رو غلط زده که اصلا باورم نمیشه این سوالا رو من همرو درست پاسخ دادم
به احتمال زیاد برای پایین آوردن شمار قبولی ها این کار انجام شده
برای این که این ها وجود طرح 60 سوال صحیح رو ندارن ما باید هزینه اشتباه این ها رو پرداخت کنیم
من مطمئنم پاسخ هام رو عوض کردن
من هیچ جایی رو به اندازه دفتر مقررات ملی و نظام مهندسی استان تهران بی در و پیکر و اسیر آنارشیسیم ندیدم
پاسخ
#8
دوستان دقیا این اتفاق برای من هم افتاده با اینکه مطمئن بودم قبول هستم ولی با 44 درصد مردود شدم نمیدونم چی بگم یه دفعه بگن نمیخوایم ازمون بدیم خیال ما رو هم راحت کنن
پاسخ
#9
اقای مهندس پناهی .. مبارکه ایشالا .. به امید موفقیت بیشتر و بالاتر برای شما و سایرینی که قبول شدن ..
فرمایشات شما هم متین و در جای خود باید بهشون گوش کرد و بقول یکی از اساتید دانشگاه، گوش گرفت! اما من علاوه بر اون شعار معروف خودم بازم میگم: چرا نهاد پر طمطراقی مثل ... نمیتونه سالی 60 تا فقط 60 تا سوال سالم به خورد فارغ التحصیلای دانشگاهی بده؟؟؟؟؟
پاسخ
#10
سلام دوستان برای من هم ابن اتفاق در آزمون نظارت افتاده و با درصد 49 مردود شدم آیا راهی برای اعتراض هست؟
پاسخ


موضوعات مرتبط با این موضوع...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اعتراض به بررسي اعتراضات آزمون آذرماه 92 omran91 17 7,370 1392/11/25 ، 11:04 صبح
آخرین ارسال: alirgh63
  بررسي اعتراضات آزمون آذرماه 92 mortezaomidi 0 1,914 1392/11/6 ، 11:53 صبح
آخرین ارسال: mortezaomidi

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان